Thursday, November 23, 2006

Jos oli jo ikava

...niin ei ole enaa kauaa. Today, it's all about me, myself and I. Aloitetaan vaikka talla deittinettikuvaalla...

minut paremmin tuntevat tietavat, etta oikeasti naytan talta. Huomaa kuitenkin humoristinen Tsinggis Khaan - matkamuistopaita Mongoliasta.

Ma en oo kina tajunnut, etta mulla on noin iso nena.





Olkoon nama teille opiksi:
1. Kuvia ei oteta ennen puolta paivaa
2. Ylikasvanut irokeesi on maailman vittumaisin tukka



Pakollinen "Pusuja kaikille"- kuva. Hyi vittu.



Taa oli pakko laittaa, kun se on niin torkee.



Tassa mun tan hetken luottokamat



Olen viela Bangkokissa, taalla naytta vahan talta.


Olen viettanyt kolme paivaa hieromalla jalkoja. Olen ollut siis hieronta kurssilla. Rankkaa tyota. Arvostan hierojia entista enemman. Tajusin ainakin, etten ite pystyis siihen. Jos aamun jaalatte jaisi jonain paivana valiin, ei hommasta tulis mitaan.
Tarkoitus oli menna myos thai-hieronta kurssille. Mutta empa tieda. Valilla mun jalkahieronta opettaja vaanteli mun selkaa kuosiin ja se oli helvetin pelottavaa. Ja joihinkin kohtii painaminen sattui polttavasti ja seuraavan kerran mystisesti ei.
Onko sinun alavatsan lihaksiasi koskaan hierottu? Ei? No, voit elaa ilman sita kokemusta, takaan sen. Helvetin hammentavaa. Mutta hyva meininki jeejee.
Ps. Moni varmaan muistaa, etta vihaan omia kuviani joten arvostakaa!!!

5 comments:

Maija&Heli said...

Hei kaunis. Jotain on jo tapahtunut, en tiedä milloin viimeeksi olisit pistänyt itsestäsi kuvasarjan esille. Mahtavaa! Niin, ja jos mulla oli vaan ikävä, niin nt se on suunnaton. Ei vain ole toista sua. Män, come home safe! Ja toi vika lause oli taas se äidillinen osuus.

Sasha said...

Awww! Cutie! Sä oot just tommonen thaimaa-oranssi. Jos oisin nettikuolaaja niin kuolaisin.

xxxxxxxxxxxxxxx said...

Ciao Bella! Ihania kuvia..sä oot niin freshin näköinen. Toista kun täällä. Kiitos onnitteluista! Take care!

Muriel said...

Jesus, I look just like my mother.

Unknown said...

mite tää sivusto voi tietää mun nimen ja vieläpä kehottaa valitsemaan oman identiteettini?

no kummiski olisit voinut näyttää tissit kunnolla eikä mittää tommosta rajausta, niin. niin, ja nenä on iso ku painovoima levittää sen pitkin naamaa selällään. 45ssaki joku olis eile halunnu levittää mun. nenää.
niin ja terve meno noin yleensä! ja vieläpä ihan värikuvien kera! joo otan ja kopsaan ja tulostan nuo(k)kuvat. kyllä minä mieluummin myös arvostelisin ku vain arvostaisin.