Wednesday, August 22, 2007

Vähän Flow-päivitystä

Joo. Perjantai tuntui masentavien jonojen takia ensin vähintäänkin lievältä pettymykseltä. Tosin myös odotukset olivat korkealla, onhan Flow osa mun pitäkää-kesälomanne-elokuussa -evankeliumia. Mutta sain vähän viiniä ja asiat kaunistuivat. Sitten soitti CocoRosie. Vittu miten ihanaa! Antakaas kun selitän. Siskokset jotka soittavat ihme-elektro-hiphop-lelusoitin-kilinää-ja kolinaa -musiikkia. Ihan mieletöntä sydämen musaa. Ja maailman mageimmat kledjut. Eli 70 e tulikin sitten jo siinä takaisin. Lilli kävi ostamassa mulle heti aamulla levyn.

Lauantai aloitettiin menestyksekkäällä brunssilla mun luona. 20 lähintä ystävääni, vauva, paljon ruokaaa ja paljon viinaa suhteuttettuna aikaiseen ajankohtaan. Koko päivä menikin sitten juuri sopivassa tsirrissä. Keikat oli hyviä. !!! oli tosi jees. Tanssittiin sitten vielä pari tuntia Suvilahden klubilla, joka muuten on Helsingin parhaita biletiloja. Yöpala vähensi sunnuntain darran suht vähiin.

Sunnutaikin oli Flow osalta aika jees. Mun lemppari oli Jenny Wilson. Sillä oli sellaiset housut kuin kaikilla Suomessakin ensi vuonna. Sitten vielä Redrumiin jossa oli hyvää musaa mutta ehkä skidisti liikaa Bongo-Reinoa.

No, koska tätä kaikkea oli edeltänyt huolellisen viihtymisen viikko, päätin aloittaa uuden elämän maanantaina. Eli tupakkalakkoon. Ihan kauheeta. En ole ikinä saanut mitään hoocee oireita fyysisesti mutta henkiset ovat sitten sitäkin paremmat. Ei riitä, että tekee tupakkaa mieli. Ei siinä mitään. Mutta kun vituttaa ja itkettää ihan saatanasti siihen päälle. Tuntuu, että maailma on paha paikka tai vähintäänkin mua vastaan. Tai sitten mä olen ihan paska. Voi ei.

2 comments:

Anonymous said...

Flow olisi innostanut myös mua, mutta en löytänyt budjettia enkä mitään superkiinnostavaa esiintyjää. Maleksin kirpputoreilla koko viikonlopun, joka on hienonhienoa Helsinki-viihdettä. Ensi vuonna mäkin tuun.

Anna V. said...

Ja Tuomo! Älä unohda Tuomoa. Ajatellaan kaikki vähän Tuomoa. Ajatellaan vielä paljon lisää Tuomoa.

Mulla oli tosi extreme-sunnuntai, vitsi viinaa ja tupakkaa ja Tuomoa!