Monday, October 30, 2006

Hanoi, baby!

Vietnamissa siis. Ihanaa, ilman nettisensuuria ja smogia! Varsinaiseen Hanoihin paasy oli "hiukkasen" monimutkaisempaa, kuin mulle ekan bussilipun myynet Guillinissa antoi ymmartaa. Taytyy myontaa, etta olisin ollut aika hukassa, jossei samasssa bussissa olisi ollut aussia, joka laski - ja tinki meille hyvan dong-kurssin ja tiesi jotain jostain. Taytyy myontaa, etta nain kay mulle aika usein. Mun matkustaminen on itsenaista hyvin naennaisesti.

Yangshuosta jai paalle laiskuus. Nyt pitaisi loytaa energiaa tehda PAATOKSIA. Paska.

5 comments:

Maija&Heli said...

Täällä on semitalvi! Uusi periodi alkaa tänään. Mun pitäisi päästä pankkiin keskustelemaan laina-asioista, mutta kelan kirjettä ei kuulu. Ihanaa arkea. Ikävä sua!

xxxxxxxxxxxxxxx said...

Hei kaunis! Teret helsingistä. Täällä on niin syksyistä verrattuna bolognaan. Jo hieman harmittaa palata sinne. Voi hyvin!

Maija&Heli said...

Voi pojat, voi juku. Hela Tampere on tukossa, lunta on Kaikkialla. Siis kaikkialla, täällä näyttää siltä kun hyvässä lykyssä Hesassa joskus helmikuussa. Oonko mä Rovaniemellä? En tiedä, mutta jäätelö himottaa. Miksiköhän, ulkona on pakkasta. Kuis siellä? Ella sano, et sinne on tulos myrsky?

xxxxxxxxxxxxxxx said...

Mirja, thanks kortista! Sain sen nyt eilen kun palasin Bolognaan. Täällä kaikki ennallaan ja suomessa oli tosi kivaa. Rakastan suomea! Voi hyvin, laitan mailia tässä lähiaikoina. Pus.

Anonymous said...

zpsyxqlphcwlzdwn; nail fungus treatment, fsJNRRk...