Friday, November 14, 2008

What if my lover made me feel free?

Tahan asti tapahtunutta:

Barskassa oli ihan vitun siistii. Seura oli ensiluokkaista ja emannan yllapito liikuttavaa. Luonollisesti joimme liikaa ja mun stressi purkautui riidan haastamiseen. Mutta se oli vain sivujuonne. Hedonistielama vei mennessaan ja tapas seka olut maistui.

Kavimme herattelemassa sisaisia hippejamme illallistamalla vallatulla talolla. Tata Suomeen ja homma yhta tyylikkaiden anarkistien kasiin.

Yritin epatoivoisesti hoitaa niita miljoonaa asiaa, jotka Harmassa jaivat tekematta. Ei ihan onnannu.

Nyt olen Teneriffalla. Hotellihuoneessani on kylpyamme. Huomenna siirryn purjeveneeseen. Jannittaa ihan sikana.

Kuulin myos mielenkiintoisia uutisia. Menee nyt ehka muiden yksityisydensuojan puolella, mutta pakko mainita. Kundi jonka kanssa heilastelin muutaman viikon, osti juuri liput Meksikoon. Onpa sekavaa. Kaytan nykyaan jatkuvasti hymioita. Onko nailla asioilla yhteys? :)

3 comments:

Anna V. said...

Sä olen niiiin lirissä. Ai onks se siellä just taktisesti silloin, kun säkin olet? Tietty on.
Mä niin näin tän.
Hymyile ennemmin silti livenä kuin kaarisulkeissa, jooko? ;D
Olet kiva, ja varmaan jo paatissa, joten näet vastaukset varmaan viiden (?) viikon päästä.

Hyvää A:n ylitystä, älkää kipatko!

Veera said...

mäkin niin näin, että jotain tällasta tästä tulloo! Hahhahaa, mahtavaa

Anonymous said...

:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehkä mun ekä hymiö sataan vuoteen mut sä ansaitset sen

-sasha