Tuesday, November 06, 2007

Ice Cold

Hahaa! Ettepä arvanneet että keksisin valittaa tästä, tämän kaiken feminismisekoilupaatoksen keskellä: vittu ei jengi oo tarpeeksi siistiä. Missä vika? Tuli uusi Image. No joo, eihän se nyt mikään edellä kävijä lehtenä ole ikinä ollut, mutta mua ärsyttää lukea juttuja aiheista joita ajattelin joskus viime viikolla.

Ja sit on Redrum. Ihan okoo paikka. Muita Helsingin mestoja en jaksa ees käydä läpi. Sen pitäisi varmaan olla jotenkin magee. Mut ei. Kun mä raahaan perseeni klubille, mä haluan että KAIKKI ihmiset näyttää paremmilta kuin mä. Mä haluan tuntea oloni vähän epämukavaksi ja uhatuksi. Tän ei pitäis olla mitenkään vaikeeta. Mä en oo erityisen siisti tai viitseliäs. Mut ei. Jossain Biiffissä olen ehkä tuntunut alemmuutta ehkä muutaman kerran. Mutta sitten olen mennyt toisten ja nähnyt esimerkiksi samoja vaatteita kuin viime viikonloppuna. Siinä meni sekin hohto.

No comments: