Wednesday, June 20, 2007

Luovutuskengät

Vittu mä vihaan Crocs-kenkiä. Ne on ihan sairaan rumia. Ne on mulle symboli siitä, että ulkonäkö ei ihan tosi kiinnosta. Mua taas ei ihan tosi kiinnosta "vaikka ne on niin mukavat, eikä hierrä mistään". Käyttäkää tennareita, luuserit.

Ne on puutarhakengät eikä niitä saisi käyttää kuin nimen omaan siellä. Muualla ne on aivan täydellinen luovuttaminen. Tai ei, vielä pahempaa. Ne on niiden ihmisten jalkineet joita kengät ei oo ikinä kiinnostanu, mutta nyt kun joku vitun Jessica Simpson sipsuttaa kauppaan susirumissa kengissä, niin se on ihan ok. Jeesus.

Voitte tietnekin pitää mua pinnallisena. Mun mielestä vaatteiden diggailu on kuitenkin jotain ihan muuta.

3 comments:

xxxxxxxxxxxxxxx said...

Argh, niitä näkee liikaa täälläkin. Ne on aivan sa'''nan rumia! Hei, pian muuten nähdään, enää neljä viikkoa. Pus.

Anonymous said...

Joo!

Hyi helvetti!

Kun oltiin matkalla Kreikkalandiassa luulin että se on vain jokin niiden oma juttu. Sitten Viola sano että ne oli in viime vuonna jenkeissä, että kaikki kändikset käytti niitä jap nip ed. Siitä arvasin että kohta saadaan ne tänne isänmaahankin.

Uga uga.

Ayli

Anonymous said...

plus:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hoitajien+suosimat+muoviset+Crocs-keng%C3%A4t+vaaraksi+sairaalalaitteille/1135228354093